rysianka

Wyjazd integracyjny warszawskich grup LED

Trzy warszawskie grupy LED wraz ze swoimi tutorami Dżemilą, Jackiem i Marcinem oraz niezawodnym przewodnikiem Adamem Kaliszukiem wyruszyły na trzydniową przygodę po Beskidach.

Wystartowaliśmy z Żywca, gdzie uczestnicy wyjazdu dojechali sami koleją lub innymi środkami lokomocji. Potem już wspólnie busem do Sopotni, gdzie wyruszyliśmy w górę. Deszcz właśnie przestał padać, także mieliśmy szczęście, ale woda lała się strumieniem po szlaku.

Wspinanie z plecakami było czasem wyzwaniem, ale wszyscy dotarli do schroniska na Rysiance. Wieczorem po wspaniałej obiadokolacji wspólnie obejrzeliśmy film “Edi” o którym potem dyskutowaliśmy.

Następnego dnia zrobiliśmy wyprawę na Halę Miziową, wyszło słońce i mieliśmy wspaniałą wycieczkę, wzbogaconą o opowieści Adama o skałach, wodzie i przyrodzie Beskidów. Po drodze mogliśmy zaobserwować, a niektórzy nawet doznać poprzez wpadanie w błoto, zmiany na szlaku, jakie poczyniły obfite opady.

Pod halą Miziową rozdzieliliśmy się i grupa wypadowa zdobyła Pilsko, reszta zaś zajęła się zdobywaniem pysznych pierogów w schronisku. Wróciliśmy na obiadokolację, jedząc po drodze pyszne jagody, których nie brakowało nawet przy samym szlaku.

Wieczór spędziliśmy na wspólnych kalamburach, a potem w podgrupach na grach karcianych, szachach i nauce brydża. Rano zagraliśmy jeszcze w gry kryminalne, a potem z naszymi ukochanymi plecakami podążyliśmy w dół do autobusu i na pizzę z Jeleśni.

Rozstaliśmy się znów w Żywcu najedzeni, trochę zmęczeni, ale zadowoleni z zawarcia nowych znajomości.